Retourbeleid

Sohoohair Retour- en Terugbetalingsbeleid

Bij Sohoohair geven we prioriteit aan hygiëne en productkwaliteit. Aangezien onze haarstylingtools persoonlijke verzorgingsproducten zijn, hanteren wij strikte retourrichtlijnen om de veiligheid van al onze klanten te garanderen. Lees ons beleid zorgvuldig door.

RETOUR

1.RETOURVOORWAARDEN:

  • Om hygiënische redenen accepteren wij geen retourzendingen van geopende of gebruikte haarstylingtools wanneer de verzegeling is verbroken.
  • Retourzendingen worden alleen geaccepteerd voor ongeopende en ongebruikte producten in de originele verpakking binnen 14 dagen na levering.
  • Het herroepingsrecht is niet van toepassing op producten die haarborstels of andere intieme onderdelen bevatten (zie uitzonderingen in de Wet Koop op Afstand).
  • Als het product bij levering beschadigd of defect is, neem dan binnen 48 uur contact met ons op en stuur foto's en/of video's als bewijs.

2.HOE EEN PRODUCT RETOURNEREN:

  • Neem contact op met onze klantenservice via kontakt@sohoohair.nl om een retourzending aan te vragen.
  • Vermeld het ordernummer, de reden van retour en voeg indien nodig foto's toe van het defecte of beschadigde product.
  • Zodra de retourzending is goedgekeurd, ontvangt u instructies over hoe u het product kunt terugsturen.

3.RETOURKOSTEN EN VERWERKINGSTOESLAG:

  • Er wordt een verwerkingskosten van €24,90 in rekening gebracht om inspectie, retourzending en afhandelingskosten te dekken.

4.BELEID VOOR ONJUISTE ADRESSEN:

  • Klanten zijn verantwoordelijk voor het verstrekken van juiste en volledige verzendadressen op het moment van aankoop.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die zoekraken, zoekraken of worden geretourneerd omdat de klant een onjuist of onvolledig adres heeft opgegeven.

TERUGBETALING

1.VERWERKING VAN TERUGBETALINGEN:

  • Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we u een bevestigingsmail over de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling.
  • Indien goedgekeurd, wordt de terugbetaling binnen enkele dagen verwerkt en teruggestort op uw oorspronkelijke betaalmethode.

2.VERTRAAGDE OF NIET-ONTVANGEN TERUGBETALING:

  • Als u uw terugbetaling niet heeft ontvangen, controleer dan bij uw bank of betalingsprovider, aangezien verwerkingstijden kunnen variëren.
  • Als het probleem aanhoudt, neem dan contact met ons op via kontakt@sohoohair.nl.

Door een bestelling te plaatsen, gaat u akkoord met dit beleid.